fredag 19 augusti 2011

Tvättstugan

Tvättstugan börjar ta form, på plats står nu värmeanläggningen, städskåp och tvättmaskin och torktumlare. Kvar är:
  • Trinetten som vi borde fått levererad till sthlm idag, ska bara få reda på vart... jag och tjejerna köpte en blandare till den på IKEA igår så vi borde ha allt på plats nu.
  • Fler skåp till tvättstugan som ett högskåp och några väggskåp, förvaring kan man aldrig ha för mycket av!
Till vänster ska trinetten stå, vattnet framdraget :)
Visst blev vår lösning bra med TT och TM upphöjda!? Jag är jättenöjd! Till höger ska det nog bli ett högskåp och ovanför TT/TM blir det eventuellt mer förvaring.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vilken snygg lösning på sockel till tvättmaskin och torktumlare! Vi ska höja upp våra oxå. Jag undrar vart ni köpt dom här snygga? Alla på tex. Elgiganten är gräsliga tycker jag.

    Om du svarar, svara gärna i min blogg så jag inte missar det.

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera